/Files/images/kolektiv/AirBrush_20211010185342.jpg


Главак Анна Олексіївна

Практичний психолог дошкільного навчального закладу

неповна вища освіта

Хто такий практичний психолог?

Робота практичного психолога спрямована на збереження психічного, соматичного і соціального благополуччя вихованців. Його завдання - допомога дітям, батькам та педагогічному колективу у вирішенні конкретних проблем. Психолог проводить психологічну діагностику, визначає ступінь відхилень (розумових, фізичних, емоційних) у розвитку вихованців, виявляє порушення соціального розвитку і проводить їх психолого-педагогічну корекцію. Бере участь у плануванні та розробці розвиваючих та корекційних програм, в освітній діяльності. Формує психологічну культуру педагогічних працівників, а також дітей і їх батьків.

Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Завдання психолога - зробити життя дитини в закладі зручним, комфортним, перш за все, з точки зору дитячої психіки, загальних і індивідуальних особливостей її розвитку. Практичний психолог допомагає вихователям і батькам дитини знайти і пояснити приховані причини деяких дитячих невдач, вчинків та особливостей поведінки.

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.” практичний психолог у закладі освіти здійснює професійну діяльність за такими напрямами:

  • Психодіагностика

Практичний психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета – визначити об’єктивний стан дитини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам’яті, уваги, мислення і т.д.).

  • Розвиткові заняття

За допомогою розвиткових психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам’ять, посидючість, логічне та образне мислення – в арсеналі дитячого психолога розвиваюч ігри для різного віку.

  • Корекційна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережив сильний стресс.

  • Консультування батьків

У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей – це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об’єктивно оцінити свої методи виховання.

Графік роботи практичного психолога на 2021/2022 навчальний рік
Понеділок 08.00 – 14.00
Вівторок 11.00 – 17.00
Середа 08.00 – 14.00
Четвер 08.00 – 14.00
П'ятниця 11.00 – 17.00

З порадами для батьків вихованців можна ознайомитися тут

Новий столик є у нас, малята кажуть: просто КЛАС!!!

Нещодавно кабінет психолога поповнився світловим столиком для пісочної анімації, це сучасне інноваційне обладнання, яке сприяє розвитку мовлення, комунікативних навичок, стимулює зорову, тактильну системи, а також розвиває загальну моторику та координацію рухів.

В ході роботи з пісочною анімацією можна боротися з проявами агресії, проводити корекційну роботу з страхами та з особливостями проявів поведінки діток. Те, що дитина не розкаже, можна побачити по тому що маля зобразить піском на столику. Робота з піском стимулює розвиток інтелектуальної сфери дитини. Малюючи пальчиками обох рук, які супроводжуються сенсорними відчуттями, сприяє активній роботі обох півкуль головного мозку. Працюючи за таким столиком дітки розвивають дрібну моторику рук, знімають м'язові зажими, що в свою чергу знімає психоемоційне напруження, і стимулює розвиток дитини. Цей дивовижний процес не залишає нікого байдужим, покращує емоційний стан. Підходить для дітей з різними темпераментами.Займаючись даним видом творчості, гіперактивні дітки стають врівноваженими, скуті розслабляються, агресивні втихомирюються, тривожні заспокоюються.Дитина, яка займається малюванням на піску відчуває себе справжнім художником і митцем.

/Files/images/2020_2021/картинка 1.jpg

/Files/images/2020_2021/картинка_3.jpg

Також, столик додатково укомплектований прозорою кришкою, яка слугує скляним мольбертом, що дозволяє розширити можливості роботи психолога на заняттях з дітками. Дошкільнятам іще важко виражати свої емоції та почуття словами. Значно простіше робити це в художній діяльності. Така робота дає необхідну малятам свободу та гармонізує їхній емоційний стан. Скляний мольберт — універсальний психологічний інструмент, який сприяє корекції емоційно-вольової сфери, розвитку дрібної моторики і, як наслідок, мовлення та інтелекту, пам’яті, уваги, графомоторних навичок. Для малечі малювати на такому мольберті — суцільне задоволення! Прозора основа, відмінна від паперу, дарує нові візуальні враження і тактильні відчуття. Зображення на склі сприймається як мінливе, тимчасове, позбавлене сталості, його легко можна виправити. Тож дитина може не перейматися через помилки.

Для малечі працювати за таким столиком суцільне задоволення!!!



/Files/images/2020_2021/картинка_5.jpg

/Files/images/2020_2021/картинка_6.jpg

/Files/images/2020_2021/картинка_4.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 685

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.